Chatbubbles 50.000 tevreden klanten
Sync 30 dagen recht op retour
Cube Snelle internationale levering

Retouren

Als u tevreden bent, zijn wij dat ook!

Mocht een levering desondanks aanleiding geven tot klachten, dan vinden wij ook daar een oplossing voor. Stuur ons gewoon een bericht! Het is belangrijk voor ons dat u tevreden bent.

 

Retourinstructies

Als u goederen aan ons wilt retourneren, ga dan als volgt te werk. Wij willen u vriendelijk herinneren dat wij alleen ongedragen goederen in de originele verpakking inclusief alle labels kunnen terugnemen.

Stap 1: 

Vul het retourformulier in en voeg dit bij het pakket zodat we uw retour zo snel mogelijk kunnen verwerken.
U kunt het formulier hier downloaden.

Stap 2: 

Verpak de goederen veilig en in een geschikte verzenddoos zodat ze onbeschadigd aankomen.

Stap 3: 

Frank het pakket voldoende en stuur het naar: 
Pirscher Shop GmbH, Am unteren Stein 8, 86672 Thierhaupten - Duitsland
Belangrijke opmerking: Uw retourlabel is uw verzendbewijs. Bewaar deze tot u een retourbevestiging van ons per e-mail heeft ontvangen. Wij raden aan alleen verzekerde verzendservices te gebruiken.

 

Veelgestelde vragen over retouren

Kan ik goederen omruilen?

Als u hetzelfde artikel in een andere maat of kleur nodig heeft, bestel het artikel dan opnieuw. U kunt het ongewenste artikel eenvoudig aan ons retourneren. Wij zullen het aankoopbedrag binnen 1 week op uw rekening terugstorten. Het is niet mogelijk om de reeds geretourneerde en nieuw bestelde artikelen tegen elkaar weg te strepen.

Op deze manier bereikt het vervangende artikel u veel sneller!

Waarom zijn de retourzegel en het retourformulier niet bij de goederen ingesloten?

Er verlaten jaarlijks veel artikelen ons distributiecentrum. Echter, we houden het retourpercentage erg laag. Dit bereiken we onder andere door vooraf goed advies te geven en de bestelde goederen zorgvuldig te verpakken. Als we elk pakket met volledige retourdocumenten zouden voorzien, zouden de meeste ongebruikt in de papierbak eindigen. Elektronische verstrekking zorgt er daarentegen voor dat alleen die papieren worden geprint die daadwerkelijk nodig zijn. Als bijeffect dragen we gezamenlijk bij aan het besparen van waardevolle natuurlijke hulpbronnen.

Hoe lang duurt het totdat ik een vervangend product ontvang?

Zodra we de goederen die aanleiding geven tot een klacht hebben ontvangen, controleren we binnen één tot twee werkdagen de reden voor de klacht. Vervolgens informeren wij u per e-mail of telefoon over hoe verder te handelen. De levertijd van de vervangende zending hangt af van de beschikbaarheid van de goederen. Dit kunt u vinden in de artikelbeschrijving in onze online winkel. 

Hoe lang duurt het totdat ik een tegoedbon ontvang?

Als u recht heeft op een tegoedbon, wordt deze meestal binnen zeven werkdagen na aankomst van de goederen die aanleiding geven tot de klacht uitgegeven. Tegelijkertijd wordt u per e-mail op de hoogte gesteld. Binnen Duitsland moet het gecrediteerde bedrag uiterlijk binnen drie werkdagen op uw rekening staan. Mocht dit tegen de verwachting in niet het geval zijn, neem dan direct contact met ons op.